Můj nepřítel ve mě

10:53

Je to tak, sama sobě jsem tím největším nepřítelem. Hlavně tedy pokud jde o jídlo a pohyb. Tedy dvě podstatné součásti života.

Jeden příklad za všechny, můj dnešní jídelníček: snídaně: kafe s mlíkem, svačina: půl tabulky čokolády, oběd: šunkofleky s uzeným a nakládačkou, další kafe, svačina: druhá půlka čokolády, večeře: dýňová polévka (ale většinou už nic) a asi litr zeleného čaje. 
Jak vidíte, výživová hodnota i rozložení jídel během dne je prostě katastrofa. Tímhle stylem budu za chvíli ten typ, který má nadváhu, ale je vlastně podvyživený. Protože jiné dny to není lepší, jen se místy objevuje ještě víno a místo večeře další čokoláda. Firma Nestlé funguje prostě hlavně díky mě :)) Jíst správně jsem v životě zvládla, jen když jsem byla těhotná a to nebylo zas tak dlouhé období. Takže já sama sobě nestojím ani za to, abych se o sebe trochu starala? Ale jak se motivovat? 
Nooo... Pokud teď čekáte, že přijdu s nějakým řešením, tak to bohužel :)) Já fakt nevím co s tím! Pomozte mi už někdo, co motivuje vás? 

Protože já to mám stejně i se sportem. Většinou začínám sportovat "od zítřka" a vydržím pár dní, pak přijde první rýma, příliš povinností a je po všem a tak pořád dokola. 

Prostě ideál zdravého životního stylu. Snad to vy máte jinak, doufám. Protože takhle to dál nejde. Ale zítra ráno si určite zacvičím, nedám si žádnou čokoládu a přes den i nějakou zeleninu. Určitě. A dám vám vědet :) 

Má pro mě někdo typ, jak z toho začarovaného kruhu ven? Nebo to máte stejně? Umí si někdo říct, takhle teda ne holka, změnit se a fakt vydržet?

Hezký den, 
                    B.


             Přesně jako já ,) Zdroj zde


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vzdy, kdyz si reknu od zitrka, tak se pak zamyslim, proc vlastne az od zitra (pokud neni pulnoc), u cviceni plati, co muzes udelat dnes, udelej DNES. A s jidlem je to stejne. To rozhodnuti musi jit z tebe same, me osobne pomaha si vsechno zapisovat, cvicebni plan odskrtavat apod. Posledni dobou se ale ridim tim, o co si me telo rika! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zapisování a plánování, mít systém, to určitě může fungovat... asi toho nejsem schopná .-( přitom u ostatních se mi ty diáře plné barevných poznámek a lepíků tak líbí... Ať si tvoje tělo říká jen o ty dobré věci... B.

      Vymazat
  2. S jídlem i cvičením je to stejné - chce to plánovat! ;-) Čas na cvičení mám v diáři vyznačený cca týden předem a večer vařím na další den (nebo mám nakrabičkováno v lednici), nebo mám jídlo rozmyšlené alespoň v hlavě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdy by to řekl, že zrovna já nejsem schopná plánování, že... .-))

      Vymazat